Krav og vejledning til støttesystemerne klar til review

Nu ligger kravene og vejledning for anvendelse af støttesystemerne klar til review hos kommuner og leverandører, som kan byde ind med skriftlige kommentarer indtil d. 23. maj.

KOMBIT har tidligere udarbejdet en række krav og en vejledning for anvendelse af støttesystemerne til leverandører og kommuner, som har været til godkendelse hos kommunernes Arkitekturråd (læs nyheden her). Kommunerne skal stille kravene i deres kravmateriale til leverandører af kommende it-løsninger, hvis løsningerne skal understøttes af de fælleskommunale støttesystemer - og dermed være med til at sikre det forestående monopolbrud.

Nu følger det aktuelle materiale. Alle dokumenterne vil løbende blive justeret og opdateret. 

(OBS - materialet er sidenhen opdateret og findes her)

Input fra kommuner og leverandører

I KOMBIT ønsker vi, som tidligere beskrevet, at høre kommunernes og leverandørernes kommentarer til det udarbejdede materiale. Dette foregår igennem et skriftligt review med deadline for indlevering af skriftlige kommentarer fra kommunerne og leverandørerne d. 23. maj.

For at sikre en god og åben dialog afholder KOMBIT også en Q&A session for leverandørerne d. 21. maj fra kl. 15-17 (Sessionen er aflyst pga. manglende deltagelse), hvor der vil være mulighed for at uddybe spørgsmål omkring kravene. Sessionen afholdes hos KOMBIT i Halfdansgade 8, 2300 København.